Sluchawki

Zastanawiasz się, który hotel wybrać? W której restauracji tanio zjeść? Jak wymieniać walutę? Tutaj znajdziesz odpowiedź!
Awatar użytkownika
MartinBic
Posty: 124
Rejestracja: 28 maja 2019, 17:22

Sluchawki

Post autor: MartinBic »

Poleccie prosze jakies sluchawki do gier. Słuchawki Bezprzewodowe Myslalam o tych. Ma to byc prezent dla kolegi. Z gory dzieki.

https://make-cash.pl/blogs/entry/252-co-zapewnia-skuteczne-pozycjonowanie-stron-internetowych/
Awatar użytkownika
mazi_
Posty: 3
Rejestracja: 26 lis 2019, 0:14

Re: Sluchawki

Post autor: mazi_ »

Cieszę się, że założyłem konto tutaj. Kolejny bardzo przydatny dla mnie temat tu powstał.
Nie mówmy o tym, że należy miłosiernie wspomagać nędzę: nędzę należy niemiłosiernie likwidować.
Awatar użytkownika
flexi
Posty: 180
Rejestracja: 18 gru 2018, 20:46

Re: Sluchawki

Post autor: flexi »

Dla tych, którzy stawiają na doskonałą jakość tutaj https://megadron.pl/pl/products/sluchaw ... 23917.html są dostępne ciekawe słuchawki. Myślę, że warto im się przyjrzeć. Na stronie jest komplet informacji na ich temat. Nie należą do najtańszych, ale różnica w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań jest naprawdę ogromna.
Awatar użytkownika
martez
Posty: 195
Rejestracja: 30 cze 2020, 21:46

Re: Sluchawki

Post autor: martez »

W sumie samo wybranie odpowiednich słuchawek może być faktycznie dość sporym problemem dlatego ja kieruję się sprawdzonymi rankingami. Jak szukałem słuchawek dousznych to wtedy poprzez ranking https://ranking-sluchawek.pl/ranking-sl ... dousznych/ udało mi się je znaleźć bez większego problemu.
Awatar użytkownika
ohanna
Posty: 56
Rejestracja: 27 maja 2020, 8:08

Re: Sluchawki

Post autor: ohanna »

JBL ma dobre głośniki. Zresztą ta firma słynie ze sprzętu muzycznego.
Awatar użytkownika
Fiufiu
Posty: 46
Rejestracja: 28 maja 2020, 18:43

Re: Sluchawki

Post autor: Fiufiu »

Jak słuchawki to tylko bezprzewodowe, to racja. Ja mam xblitz uni pro 2 - super dźwięk, nie trzeszczy, nie skrzypi, muxyka czy podcast wyraźnie i dobrze się słyszy
Awatar użytkownika
kowalek
Posty: 57
Rejestracja: 29 wrz 2019, 20:36

Re: Sluchawki

Post autor: kowalek »

Powiem tak - ostatnio zainwestowałam w głośniki od https://dragonist.pl/58-glosniki naprawdę super są jakościowo, bardzo fajnie przez nie słychać. Do tego nie słychać z zewnątrz żądnych innych dźwięków, więc ogólnie ok.
łatka

Re: Sluchawki

Post autor: łatka »

jesli chodzi o sluchawki, to genesis ma fajna nowosc, neon 600RGB , bardzo czysty dzwiek, wygodne, zarowno do grania jak i sluchania muzyki sie nadaja
Awatar użytkownika
mczay
Posty: 348
Rejestracja: 31 sie 2019, 20:37
Kontakt:

Re: Sluchawki

Post autor: mczay »

Super! Wybierz takie, które będą dla Ciebie wygodne. Tylko dzięki temu będziesz chętnie ich używać. Bardzo ważna jest też ich jakość, bo tylko dobre jakościowo słuchawki pozwolą Ci cieszyć się dobrym dźwiękiem. Na stronie: http://bangolufsen.pl/ jest takich słuchawek całkiem sporo do wyboru, a poza tym można tutaj także znaleźć głośniki i sprzęt do telewizora. Wszystko super jakości, w niskich cenach i szerokim wyborze, więc polecam w pierwszej kolejności takiego sprzętu szukać tutaj, bo naprawdę warto :)
Awatar użytkownika
lubiegory
Posty: 33
Rejestracja: 30 lis 2019, 11:38

Re: Sluchawki

Post autor: lubiegory »

ja jakis czas temu kupilam sobie bardzo fajne sluchawki tutaj https://www.megascena.pl/ nie wiem jakie masz konkretnie oczekiwania,ale maja z czego wybrac :)
sylwuś

Re: Sluchawki

Post autor: sylwuś »

Najlepsze sluchawki ma audictus. Popatrz sobie na ich modele. Nie polece konkretnych bo nie wiem czy maja byc dokanalowe czy nauszne :D

odkurzacz centralny zestaw
Sońka

Re: Sluchawki

Post autor: Sońka »

ja ostatnio kupiłam słuchawki radon 610 z genesis sa bardzo wygodne kolega mi polecił bo on uwielbia grać w rożne gry a dzięki tym słuchawką nie przeszkadza reszcie domownikom . Z resztą ten sprzęt jest dobry nie tylko do gier ale i do zdalnej pracy i nauki dzieci w obecnych czasach to bardzo ważne
tinuś

Re: Sluchawki

Post autor: tinuś »

Zerknijcie sobie koniecznie tutaj https://idream.pl/wyprzedaz/sluchawki-b ... utlet.html na słuchawki. Być może coś wam wpadnie w oko. Mają tam bowiem wiele różnych ciekawych propozycji w tym zakresie. Uważam, że przede wszystkim obecnie warto robić zakupy online, bo dzięki temu można zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy.
ODPOWIEDZ