Wypoczynek w ogrodzie

Różne tematy z dziedziny podróży i turystyki.
Awatar użytkownika
matylda1975
Posty: 1
Rejestracja: 02 gru 2021, 9:18

Wypoczynek w ogrodzie

Post autor: matylda1975 »

Wiecie co, odkąd mam swój ogród, to właśnie w nim wypoczywam najbardziej i najchętniej :) Fakt, że akurat może nie zimą, ale od pierwszych powiewów wiosny zamierzam tam wkroczyć :) Chcę sobie trochę przeorganizować ogród, na pewno dosadzić trochę iglaków. Spodobała mi się jodła, no i szukam gdzie jest jodła Kaukaska plantacja żeby kupić większą ilość.
Józef17

Re: Wypoczynek w ogrodzie

Post autor: Józef17 »

Dla mnie wypoczynek w ogrodzie nie byłby możliwy gdyby nie spędzanie czasu przy sadzeniu i uprawie różnych roślin. Jestem urodzonym rolnikiem i dlatego też przykładam dużą wagę do tego. Nie obyłoby się bez specjalnych środków takich jak https://dlaroslin.pl/13429-Fungicydy, ale dzięki temu rozkoszuje się widokiem kwiatów i drzew każdego dnia. ;)
aniaczaj

Re: Wypoczynek w ogrodzie

Post autor: aniaczaj »

Mając swój ogród, trzeba odpowiednie o niego dbać. Nie każdy niestety ma rękę do roślin, dlatego w takim przypadku warto sięgnąć po pomoc. Dużo firm sprzątających w ostatnich czasach oferują usługę pielęgnacja zieleni. Warszawa to miasto, w którym jest dużo takich firm.
Gość

Re: Wypoczynek w ogrodzie

Post autor: Gość »

Ja w moim ogrodzie wypoczywam często, to moje hobby też, jego urządzanie i dbanie. Podobają mi się teraz takie https://gardenspace.pl/ogrod-przy-lesie aranżacje ogrodowe i chyba taką wdrożę też u siebie bo chcę żeby było nowocześnie na pewno.
Gość

Re: Wypoczynek w ogrodzie

Post autor: Gość »

Ja też uwielbiam swój ogród w domu i jak tylko mogę to spędzam tam tyle czasu ile mogę. Mam nawet kilka dekoracji jak metalowy kran. Ostatnio jednak trochę zapuściłem mój ogród ze względu na dużą ilość obowiązków w pracy. Po dwóch tygodniach kran zaczął rdzewieć. Na szczęście koleżanka poleciła mi dobry odrdzewiacz do metalu i udało się odzyskać jego dawny blask.