Ile czasu pracodawca musi przechowywać dokumentację pracownika?
: 31 mar 2019, 14:32
Podobno zmieniły się przepisy i pracodawca ma obowiązek przechowywania dokumentacji pracownika tylko przez okres 10 lat. W tym artykule znalazłem wiele praktycznych i przydatnych informacji: https://www.portaloswiatowy.pl/top-tema ... 16473.html
Zastanawia mnie jedna rzecz - po studiach pracowałem w placówce oświatowej, od tego czasu minęło już więcej niż 10 lat. Czy w tej sytuacji moich dokumentów już tam nie będzie? Otrzymałem tylko świadectwo pracy, bez innych dokumentów.
Ktoś wie jak to wygląda w praktyce? A może lepiej skorzystać z pomocy eksperta i poprosić o konsultację za pośrednictwem portalu oświatowego (znalazłem informację, że jest taka możliwość).
Zastanawia mnie jedna rzecz - po studiach pracowałem w placówce oświatowej, od tego czasu minęło już więcej niż 10 lat. Czy w tej sytuacji moich dokumentów już tam nie będzie? Otrzymałem tylko świadectwo pracy, bez innych dokumentów.
Ktoś wie jak to wygląda w praktyce? A może lepiej skorzystać z pomocy eksperta i poprosić o konsultację za pośrednictwem portalu oświatowego (znalazłem informację, że jest taka możliwość).